Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

כאבי גב – גב תפוס

כאבי גב - כאבי גב תחתון - כאבי גב עליון - גב תפוס
פריצת דיסק

כאבי גב – גב תפוס

5 טיפים לטיפול בכאבי גב

הנטייה האינסטינקטיבית של רוב האנשים עם כאבי גב עליון/תחתון היא לתת לאיבר מנוחה, והוא צריך לנוח אבל גם

להרפות וגם להפעיל את השריר

לשמור על איזון נכון בין טונוס לרפיון כדי לחזור למצב מיטבי. 

כאשר כאב הופך לכאב כרוני, הנשימה שלנו נהיית קצרה ומהירה יותר, אך נשימה נכונה יכולה לעזור לכאב ביצירת חידוש תאי ועצבי 

למצוא את טווח התנועה הנכון. כאבי שרירים לפעמים נוצרים מתנועה שגויה, לאחר איזון הכאב יש למצוא את טווח התנועה הנכון של השריר הכואב כדיי שלא יקרה שנית

 

תשומת לב לאיברים במצבים סטטיים. רוב היום אנו הולכים או יושבים אבל אנחנו לא נעשים יותר טובים בזה.

הגוף מאותת לנו בעזרת כאב על יציבה לא נכונה ותנועה לא הרמונית. תשומת לב לטונוס וריפיון של השרירים חשובים לשיקום הגוף. בנוסף, אחד הדברים החשובים לדעת הוא שככל שהגב יותר ישר, פחות שרירים נמצאים בעומס יתר ויש לנו יותר כח

 

ישנו כאב טוב וישנו כאב רע, כאב טוב אף יכול לעזור לנו בשיקום של כאב רע

איך אפשר להבדיל?

בכאב טוב:

  • השריר אינו מתכווץ
  • ישנה נשימה לאיזור וזרימת דם
  • במהלך הזמן הכאב יפחת

בכאב רע:

  • הכאב מקרין על איזורים אחרים ועצבים
  • מפריע לאורח החיים ואינו מאפשר מנוחה
  • במהלך הזמן הולך ומתעצם

 

מטפל טוב  מבין את המורכבות בהתמודדות הפיזית והנפשית עם כאב ויודע להפעיל את השריר ולהרפות אותו מבלי להזיק לו, באיזון נכון של טונוס, ריפיון וכאב טוב

טיפול בכאבי גב בעזרת מסא’ז יכול גם לתרום לשיקום עקמת /שרירים, לייעול תהליכי החלמה אחרי שבר, נקע, קריעת שריר,פריצת דיסק ועוד מגוון של בעיות רפואיות הנגרמות עקב אי נוחות, אי נוחות מכאבי גב עליון יכולה להשפיע עלינו בכל שאר תחומי החיים. ולכן במהלך ההחלמה אני מלמד את המטופל איזה תרגילים לעשות ומה לא לעשות כדי לוודא שהשיקום של הגב התפוס ועמוד השדרה יחזק אותו וייתן לו טווח תנועה גדול יותר

תגובות

תגובות

ABOUT AUTHOR

רשמו תגובה